Service

Consumentenservice
Werkdagen 09:00 - 17:00

0318 - 759 259

Bestellen

  • Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

    • Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
    • Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen
    • Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
    • Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
    • Stap 5: Betaal je bestelling

    Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

  • Er zijn twee soorten bezorgkosten: Verzendkosten en transporttoeslag

    Verzendkosten
    Is je order lager dan €25,-, dan betaal je €3,99 verzendkosten. Is je bestelling meer dan €25,-, dan wordt je bestelling gratis verzonden

    Transporttoeslag
    Voor een aantal producten geldt een extra toeslag, deze kosten vervallen nooit ongeacht de hoogte van je bestelling.

  • Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bestellen of neem contact op met onze consumentenservice.

Betalen

  • Je kunt op de volgende manieren betalen:

    iDeal
    Creditcard
    PayPal (+€2,00)
    Afterpay (+€2,00)

  • Pets Place maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

  • Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode.

    In het bestellingsproces kun je de kortingscode toepassen door onder het blok met betaalmogelijkheden, op de betaling pagina, te klikken op "Kortingscode gebruiken".

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot betalen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over betalen of neem contact op met onze consumentenservice.

Bezorgen

  • Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een Pets Place winkel, een servicepunt van PostNL of een door jou opgegeven adres.

    Bij een Pets Place winkel en PostNL servicepunt kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

  • Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden diezelfde dag nog verstuurd.

    Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd.

    Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

  • De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot bezorgen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bezorgen of neem contact op met onze consumentenservice.

Retourneren

  • Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.

    Geef binnen deze termijn aan ons door dat je de producten wilt retourneren en je geld wilt terugkrijgen. Je kunt dit doen door middel van het retourformulier dat je in je pakket vindt maar ook door ons schriftelijk, per e-mail of telefoon op de hoogte te stellen.

    Na de melding van je retournering heb je nog eens 14 dagen de tijd om je producten naar ons terug te sturen.

  • Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen het verkeerde of beschadigde product retour sturen. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.

    Geef op het retourformulier ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?

  • Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

    • • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
    • • Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcard maatschappij.
    • • Betaling achteraf: AfterPay stort het bedrag aan je terug.
  • Heb je een andere vraag met betrekking tot retourneren? Bekijk dan de veelgestelde vragen over retourneren of neem contact op met onze consumentenservice.

Mijn account

  • Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Mijn account" en vervolgens op "Account aanmaken".

    Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt ter bevestig een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.

  • Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

    • • Controleer of je het juiste emailadres hebt ingevoerd
    • • Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
    • • Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"

    Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de consumentenservice

  • Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.

    Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot je account? Neem dan contact op met onze consumentenservice.

VIP Club

  • Lid worden van de VIP Club is eenvoudig, doorloop onderstaande stappen om je aan te melden

    • 1) Download de Pets Place of Boerenbond app

        
    • 2) Log in met het e-mailadres en wachtwoord van je webshop account of maak een nieuw account aan
    • Volg de instructies in de app
    • Gefeliciteerd! Je bent nu lid van de VIP Club

    Heb je geen smartphone of heb je liever een fysieke kaart? Bezoek dan één van onze winkels.

  • Als VIP Club lid heb je aantal extra voordelen

    • • Altijd korting
    • • Persoonlijke aanbiedingen
    • • VIP Events
    • • Relevante tips
    • • Extra services
    • • Gratis app
    • • Punten doneren aan een goed doel

  • Bij iedere 250 punten kun je jouw punten verzilveren voor €2,50 korting op je aankoop.

    Punten verzilveren online
    Tijdens het betaalproces kun je jouw punten verzilveren. Op de pagina waar je de betalingsmethode kunt selecteren, druk je onderaan op "VIP Club coupons gebruiken". Klik hier de coupon aan die je wilt verzilveren en ga verder met het betaalproces

    Punten verzilveren in de winkel (app)
    Wanneer je een aankoop doet in de winkel, open je de app en klik je op "kaart". Onderaan zie je de knop "Punten verzilveren". Klik hier op het aantal punten dat je wilt verzilveren en vervolgens op het vinkje. Er wordt nu een nieuwe coupon aangemaakt die je dient te activeren zodra je aan aankoop gaat doen. Laat je app scannen bij de kassa om de korting te ontvangen

    Punten verzilveren in de winkel (kaart)
    Wanneer je een fysieke kaart hebt, ga je naar jouw account op de website en vervolgens in het linkermenu naar "Mijn VIP Club". Klik vervolgens op het aantal punten dat je wilt verzilveren en selecteer op de vervolgpagina in welke winkel jij jouw coupon wilt gaan besteden. Print vervolgens de coupon uit en besteed deze binnen twee dagen in de winkel.

  • Heb je een andere vraag met betrekking tot de VIP Club? Neem contact op met onze consumentenservice.

Winkels

  • Wil je weten of er een winkel bij jou in de buurt gevestigd zit? Bekijk dan de winkelzoeker om de dichtsbijzijnde winkel te vinden.

  • Wil je weten of de winkel bij jou in de buurt geopend is? Klik dan in de winkelzoeker op de naam van de winkel bij jou in de buurt, er opent nu een nieuw scherm waar je de (speciale) openingstijden kunt bekijken.

  • Ben je op zoek naar een winkel? Ga dan naar de winkelzoeker en vind de meest dichtsbijzinde winkel.

  • Je kunt contact opnemen met een winkel via de telefoon. Het telefoonnummer van de winkel is te vinden in de winkelzoeker.

Consumentenservice

  • De consumentenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00

    0318 - 759 259

  • Je kunt contact opnemen met de consumentenservice door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar service@petsplace.nl of service@boerenbond.nl.

  • Heb je een klacht? Vul dan het contactformulier in of stuur een mail naar service@petsplace.nl of service@boerenbond.nl.

  • De consumentenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur

    Uitzonderingen

    Dag Openingstijd
    Nieuwjaarsdag Gesloten
    Eerste Paasdag 13:00 - 17:00 uur
    Tweede Paasdag Gesloten
    Koningsdag Gesloten
    Hemelvaartsdag Gesloten
    Eerste Pinksterdag 13:00 - 17:00 uur
    Tweede Pinksterdag Gesloten
    Eerste en tweede Kerstdag Gesloten
    Oudjaarsdag 09:00 - 15:00 uur

Overige

  • Dit is de website van:

    • De IJsvogel Groep B.V. handelend onder de naam Petsplace.com B.V. , inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 31035932, B.T.W.-nummer is NL 009917718 B01

  • Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.

  • Wil je zakelijk contact opnemen met Pets Place of Boerenbond? Bel dan naar onderstaand telefoonnummer:

    0318 - 759 200

  • Algemene voorwaarden.

    Disclaimer en privacy