Bezorgen

Consumentenservice
Werkdagen 09:00 - 17:00

0318 - 759 259

Consumentenservice

  • Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 uur

    0318 - 759 259

    0318 - 759 200 (zakelijk)

  • Neem contact op met onze consumentenservice via het contactformulier of per mail via:

    service@petsplace.nl

    service@boerenbond.nl

Bezorgen

  • Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een Pets Place winkel, een servicepunt van PostNL of een door jou opgegeven adres.

    Tijdens je bestelling zal jouw factuuradres als standaard bezorgadres vermeld staan. Wil je het bezorgadres wijzigen? Klik dan op ‘+ Nieuw adres’, hier kun je een afwijkend bezorgadres invoeren. Vervolgens kun je kiezen voor standaard verzending naar dit adres, maar je kunt ook kiezen voor bezorging in één van onze winkels of bij een PostNL servicepunt.

    Bij een Pets Place winkel en PostNL servicepunt kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

    Daarnaast behoudt Pets Place zich het recht voor meerdere bestellingen van éénzelfde klant, naar hetzelfde bezorgadres in één pakket te leveren.

  • Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Uitzonderingen hierop vormen bezorgingen op de Waddeneilanden en grote producten die met een speciale afdeling van PostNL worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

    Bepaalde producten hebben, in verband met het volume, een langere levertijd. Dit geldt bijvoorbeeld voor aquaria of grote dierenverblijven. Dit is echter ook van toepassing op grote bestellingen met bijvoorbeeld veel zakken hondenvoer. Wanneer je bestelling door het grote volume niet in dozen verstuurd kan worden, versturen we je bestelling op een pallet. Deze pallet wordt ook door PostNL geleverd, maar de levertijd hiervan kan een dag langer bedragen dan we je op onze website beloven. Mocht jouw bestelling als pallet verstuurd worden stellen we je hiervan per e-mail op de hoogte

    Besteld op Bezorgdag*
    Maandag voor 22:00 Dinsdag
    Maandag na 22:00 Woensdag
    Dinsdag voor 22:00 Woensdag
    Dinsdag na 22:00 Donderdag
    Woensdag voor 22:00 Donderdag
    Woensdag na 22:00 Vrijdag
    Donderdag voor 22:00 Vrijdag
    Donderdag na 22:00 Zaterdag
    Vrijdag voor 22:00 Zaterdag
    Vrijdag na 22:00 Maandag
    Zaterdag Maandag
    zondag voor 22:00 Maandag

    *Deze tabel geldt alleen voor standaard pakketten en brievenbuspost, grote zendingen op pallets en grote dierenverblijven vragen extra levertijd. Via de Track & Trace code die je ontvangt kun je zien wanneer PostNL het pakket bij je zal bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met de consumentenservice.

  • De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track&Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.

    Als je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt bezorgd, probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. De bezorger doet dan een berichtje in je brievenbus. Als het niet lukt om de zending bij buren af te leveren, laat de bezorger ook een bericht achter in je brievenbus. De volgende werkdag wordt de zending opnieuw bij je aangeboden, tenzij je voor een alternatieve bezorging of bezorgdatum hebt gekozen via de website van PostNL.

    Ben je niet thuis wanneer je bestelling voor de tweede keer wordt afgeleverd, dan zal de postbezorger je bestelling afgeven bij een servicepunt van PostNL; hier ontvang je altijd een bericht over zodat je weet waar je je bestelling kunt ophalen.

  • Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging van ons per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code van PostNL zodat je precies kunt zien wanneer je bestelling is afgeleverd. Als deze is afgeleverd, kun je je bestelling bijnnen 14 dagen ophalen. Let op! Bij het ophalen wordt om een legitimatiebewijs gevraagd. Als legitimatiebewijs wordt een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs geaccepteerd.

    Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben.

    Als het pakket niet bezorgd kon worden, en je hebt een briefje van PostNL in je brievenbus gehad, staat hierop hoe je moet handelen als iemand anders je bestelling op wilt halen.

  • Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok bijvoorbeeld kunnen niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

  • Op dit moment verstuurt Pets Place alleen pakketten binnen Nederland. Voor webshopbestellingen is de eis dat het factuuradres én het bezorgadres een Nederlands adres is.